onsdag 16 december 2009

Adrenalin

Tja ungar, idag ska farbror Mattias dissa nåt som heter adrenalin!

Jag hatar adrenalin.
Går du igång på att bli skraj har du en grav störning. Slutenvård, KBT och medicinering borde vara självklara vägar mot ett mer normalt liv.
Alla resurer hos utryckning, vård och rehabilitering som borde komma sansade människor till nytta. Jag blir arg bara jag tänker på det.

När man tror det är en inbrottstjuv och det visar sig vara katten, haja sköna kicken!
Okej, jag utgår ifrån att du brukar dunka huvudet i stenväggar också; det är så skönt när man slutar.

Men när man skejtar kan det hela tiden skita sig big time när som helst!
Jaha, kul. Jag är hellre fast själv på månen i en månad än på hjul (sic!) när en trappa närmar sig. Byt om och försök få ha sex iställlet. Det kan också gå snett men är åtminstone skönt.

Vadå, är du rädd för att flyga också?
Ja, lite, samma grej med att åka bil; man är i händer på andra. Det är skit eftersom människor generellt är ganska bakom flötet. Du vallfärdar med rökelse och myrra till Gottröra och skulle offra ditt kön för att ha fått vara med?

Tänk vad mycket Göran Kropp fick uppleva!
Mycket? Ofantliga mängder naturporr, ja. Den turkiske mannen i samma ålder som dog efter att ha käkat 32 kebaber vid en tävling kunde ju, när det började svartna för hans ögon, se tillbaka på nästan obegränsat med kebab. Nu handlar detta inte om fjäll eller mat, men...

1 kommentar:

Hanna Johansson sa...

Men gud ja!! Så jävla överskattat med adrenalin. Lackar. Kan inte folk bara kolla på mittpådagen-tv eller typ läsa böcker istället?

 
Site Meter