torsdag 24 mars 2011

Gökarna

Sen har vi ju kategorin män som tycker att "ta initiativ" betyder att pussas lite snabbt i fem minuter, rusa upp och hämta en kondom, stå upp och helt utan finess dra på den, sen lägga sig ner som en kluns över en, gräva lite med sträva fingrar i fittan och sen trycka in ett snustorrt kondomklätt halvstånd och sen när han har juckat fyra gånger och ljudligt kommit, RULLAR ÖVER på sin sida av sängen, flämtar lite, sen reser sig upp, knallar ut i köket och ropar - ska ru ha vatten?
Och själv ligger man där som ett frågetecken och ba, är han på riktigt? Senaste göken som försökte sig på det här tricket trodde han skulle komma undan. Men jag grep tag i hans hand och sa "nu jävlar". Och efter ett ögonblicks förvåning återfick han fattningen och gjorde nåt slags halvhjärtat försök. Lyckligtvis tillhör jag skaran kvinnor som kan komma på fem minuter om jag behöver. Så även i detta fall. men vet du vad snubben säger efteråt? Asså jag skrattar högt nu när jag skriver det. "That was an effort"!!!!!!!!! Och liksom menar det??? Det bästa är ju också att killen har mage att senare sms:a och skriva att jamen det här var ju fett, bra sex liksom, vi borde göra det igen.

2 kommentarer:

ylwa sa...

haha alltså, "skaru ha vatten?" KLASSISK, ofelbar, alltid

Mattias sa...

Sen kan jag i ärlighetens namn undra hur man drar på en kondom "med finess", jag tycker ju överlag det är rätt sunkigt att spexa till saker i onödan och att det tyder på bristande kvalle i övrigt... men men.

 
Site Meter