fredag 20 februari 2009

Jag orkar egentligen inte bry mig, men...

...Moderaternas gruppledare Margareta Pålsson står för ett riktigt, riktigt märkligt uttalande när hon säger att vi är allmänhetens företrädare, och allmänheten pratar om detta.
Åt helvete med allmänheten. Den snackar en jävla massa skit. Och när hon använder sig av dylik argumentation kan man undra om Pålssons nästa drag är att be Nyamko kalla upp Romska Riksförbundets ordförande till integrationsutskottet och samtala om de många stölder som gruppen jämt och ständigt gör sig skyldig till.

Apropå SvD vet jag inte riktigt om jag ska skratta eller gråta när en av tidningen anställd och förmodat rätt högavlönad journalist, som dessutom heter något med von, skriver att allt fler kvinnor i diverse asiatiska länder tar abort när de väntar döttrar. Hon har säkert inte haft några fördelar av sitt efternamn eller sina föräldrar här i livet.

Vilka jävla nötter det finns.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hon borde ta självmord

rebecka sa...

hahaha, Pontus L!

Mattias sa...

Haha, jag tänkte flika in det...

 
Site Meter