lördag 15 mars 2008

Barn och japaner

Fattar inte riktigt varför alla är skogstokiga på SJ:s nya bokningssystem.
Jag skiter i om det kostar extra för platsbiljett. Har ändå absolut noll nytta av den. Sätter jag mig på min plats hamnar jag ändå antingen trångt med jobbiga barn eller med japaner som vill att jag översätter deras kvällstidning, så jag flyttar redan runt 0-2 ggr/långresa. Med nöje.
Men vad är dealen med att det finns otroligt gott om biljetter Gbg-Sthlm för 95 kronor i april, medan standardpriset i augusti (!) är 1163 (!) spänn? Vad är det för amatörfasoner?
Jag är nöjd så länge jag får mina 95-kronorsbiljetter och sådär, men nån gång kommer det ju kuka ur ordentligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Betyder det alltså att det inte är jag som har gjort fel när biljetterna tur och retur till Emmaboda kostar två tusen spänn? Det är ju vansinne.

Mattias sa...

Jag tror inte det.
Måste ju nästan vara nån slags bugg?

 
Site Meter