lördag 28 juni 2008

Summer of hate

02.07:

Känns rätt givet att jag har lika delar gråtrunk och eufori att se fram emot.
Nåväl, hellre det än leda och likgiltighet, det är fan betydligt värre.
Jag får försöka tänka så, men nu ska jag låna lite vodka, behöver lugna nerverna.

03.45:

Apelsinjuice fanns det ju hemma också, kunde med andra ord varit värre.
Playlisten har sen sist bestått av:

The Orchids - Blue light
Everyday Mistakes - A wrong turn and raindrops
Comet Gain - Don't fall in love if you want to die in peace
The Hit Parade - In Gunnersbury park
The Lucksmiths - The cassingle revival
Cats on Fire - Your treasure and my pleasure

Fast nu la jag till Call it what you want med Embassy, Hollow inside (version 2) med The Cat's Miaow, With or without you med U2 och Pebbles med A Smile and a Ribbon. Habilt, om jag får säga det själv.

04.20:

Föll tillföga och smackade in Go now med Bessie Banks. Dessutom: I should have kissed you when I had the chance med Casiotone for the Painfully Alone och Flames of love med Fancy. Bytte även Cats on Fire-låten mot Shallow med Heavenly, varför den inte var med från början kan man ju stillsamt fråga sig. Bränner ut ex av skivor för att ha något att göra med fingrarna; man vill ju inte röka ihjäl sig trots allt. Den estniska vodkan är snart slut, känns mindre bra.

04.54:

Sista glaset. Kär (imaginär) pensionär med Elenette, Massans sorl med Lustans Lakejer, The hymn for the alcohol med Hefner, Sunny September med They Go Boom!! och Don't think twice, it's alright med Nick Drake är förhoppningsvis de sista tillskotten.

05.11:

Ja, korrekt observerat, det är nätter som dessa som får mig att gå in i något slags degenererat skunkdagbokstillstånd.

06.02:

A different lifetime med Spearmint ska naturligtvis med. Och jag är fortfarande inte i närheten av att kunna sova. Är det verkligen så här det ska vara?

06.48:

Börjar känna mig lite smått hypnotiserad av den här spellistan och ska nog försöka däcka till P1, det har jag ju rutin på.

09.04:

Går inget vidare det här. Men äh, bara att bita ihop och klara sig på lite sömn, blir roligt ikväll i alla fall. Hoppas jag.

Inga kommentarer:

 
Site Meter