söndag 1 juni 2008

Söndagsplock

Någon på bipolära forumet (vilket jag kanske för säkerhets skull bör betona att jag inte frekventerar) lägger ut texten om sitt screenname:

Cosy är ett smeknamn jag fick i högstadiet, de vänner jag har kvar från den tiden brukar fortfarande kalla mej det ibland, det låter ju lite halv corny men jag gillar det för det är lööööv bakom!

Och, helgonkidsen vet hur det ligger till:


Till sist kan jag inte längre undanhålla er Christians övertrötta skämtomslag för Alices skiva, när han ansåg att hon var för petig med bildval och såna grejer, har dock inte bett om lov men nu bor vi inte i samma stad längre så jag slipper fejsa grejen:

2 kommentarer:

Anonym sa...

men uppdatera då! var det inte modeblogg det skulle bli?

Mattias sa...

Min kamera krånglar ju.

 
Site Meter