söndag 6 februari 2011

Lägre mental förmåga

Nu har jag packat upp tillräckligt för att kunna lägga mig och inte vakna till misär. Måste dock först leverera ett par citat hämtade ur bruksanvisningen för min nya självuppblåsbara säng:

* Stå inte och hoppa på sängen och använd den inte som trampolin.
* Använd den inte på eller nära vatten. Detta är inte en flotte.
* Den här apparaten är inte avsedd att användas av personer (inklusive barn) med lägre fysisk, sensorisk eller mental förmåga, såvida de inte hålls under uppsikt eller instrueras om apparatens användning av en person som ansvarar för deras säkerhet.
* Obs! Ritningarna är endast i illustrationssyfte. Det kan hända att den aktuella produkten inte ser ut exakt som på bilden. Ej skalenlig.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas nog att du har köpt den här: http://www.youtube.com/watch?v=lFeLDsXGYl8 (kolla vid 1:10). Ifall du får nån björn på besök, typ.

Mattias sa...

Hahaha! Nä, i Löddeköpinge finns inga björnar, och därmed inga såna ytterligheter...

Anonym sa...

Fantastiskt!

Anonym sa...

Mattias! Jag vill ha bildbevis på detta. Är ju helt fantastiskt! / Robin, Iiris kille du vet. :P

Mattias sa...

Okej! Bildbevis kommer under dagen, såvida jag inte glömmer.

 
Site Meter