lördag 19 februari 2011

Ni ska dö


Alltså ja, jag vet att det är o-pk att hata på Myrorna och att det är jättebra att det rullar in pengar till deras verksamhet och att jag är glad över att ha fyndat Beautiful South strax efter att fotona togs och yadayada men det skiter jag i nu (du vet ju ändå att jag ändå antagligen är mest pk i din bekantskapskrets) för jag kan inte låta bli att undra vem som ska pumpa in likvida flis till behövande och gå hem med de här skivorna. Någon slags sämre variant av Mr Music, utan omslag, för 40 kr. Eller varför inte lite random hembrända b-sidor med Kent med billigt utskrivet omslag för 20 kr? Antar att de missat att märka varorna med "Retro" respektive "Personligare" (det där sista var bara halvt på skämt). Iofs, när jag tänker efter är nog snarare Hipstersöder jag hatar på. En vacker dag ska jag spänna fast er i bältessängar och gå Bobski på era tajta små reklamarrövar och sedan slita er i stycken. Ni har förstört allt och ska följaktligen dö.

2 kommentarer:

Emmy sa...

Nu börjar jag oroa mig en smula för min framtida lilla tajta reklamarröv. Är jag säker även om jag hamnar på Söder?

Mattias sa...

Nej. :D

 
Site Meter