torsdag 17 april 2008

Ett ord i rättan tid



Väl rutet!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Bra att du gillar Schulmans.

Men det gåtfulla är hur den där snubben har hamnat i Malmö. Det gråa huset i bakgrunden avgränsar det totala ingenmansland som omger Malmös innerstad. Det är han som pratar skånska som är på sin hemmaplan och det är -57an som befinner sig utanför Sthlm.

Anonym sa...

hahaha, mattias, jag älskar officiellt din blogg!

Mattias sa...

Lampi:

Vad har det här med Schulmans att göra?

karin:

Tack.

Unknown sa...

Schulmans har gjort frasen "väl rutet" till sin egen, så pass mycket att jag utgick ifrån att du lånade den av kärlek. Men nu när jag googlade den så såg jag att även många andra använder den.

sirilehto sa...

den hade jag inte sett, den var rolig! piggade upp lite mitt i allt snörvel och nys.

Mattias sa...

Haha, vad bra!

 
Site Meter