torsdag 3 april 2008

We're alright

Skivan ovan är en av de bättre skivorna jag vet. Det vill säga en av de där plattorna som inte bara är ett gäng bra låtar utan en fantastisk helhet.
Kollar runt lite vad som skrivs. Förutom någon halvfyndig kommentar om att Anders nog hatar Västerbron mer än Markus Krunegård och förutom Flashbacks givna grabbdiskussioner om fallvinklar, verkar människor känna rätt mycket som jag gör. Att man är överraskad över hur starkt man berörs.
Jag är ändå inte helt överraskad över att jag blev ganska tagen. Han var en del av något som var jävligt mycket på riktigt. Då berörs människor när det går så här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner rätt mycket som du. Du sa det bra.

Mattias sa...

Lite creepy grej: kom på att vi ju satt och snackade om den här plattan helgen som gick. Så ofta pratar jag inte om den.

Som min vän sa på msn: "Är ju så sjukt att BD har fått en att uthärda. Sen så, ja, uthärdar inte Anders".

 
Site Meter