onsdag 9 april 2008

Nio poäng på nio matcher

Det här är ju helt fantastiskt kul:


Lite obehagligt dock att det är så otroligt få som noterar att det 1) inte är en särskilt dum fråga överhuvudtaget och 2) Nora helt uppenbart får direktiv i öronsnäckan gällande intervjun. Istället är det Nora som enligt youtubekommentar-pöbeln knullat sig till jobbet och det som är grejen... men vad väntar jag mig egentligen?

***

Apropå youtube. Hugo länkade Never gonna give you up-videon -> jag kommenterade förstås den fantastiska dansen -> han länkade Sheep-videon -> jag länkade Agadoo-videon -> jag upptäckte av en ren slump hur hysteriskt kul det är att lyssna på Sheep medan man kollar på Agadoo utan ljud. Snälla, gör det allihop. Världen skulle bli en väsentligt bättre plats att leva på.

Sen, när ni fått smak för fenomenet, går det naturligtvis bra att kolla Zanger Bob och mash-upen med Notorious B.I.G. Den relaterade med Cannibal Corpse är också helt okej, fast kanske är det roligare om du helt enkelt kollar in Zanger Bobs originalvideor här (miljön, dansen!), här (saxarna!) och här (den vuxna stilen!) först. Gör det. Han gör mig glad (ej ironi).

Inga kommentarer:

 
Site Meter